Drama in het weeshuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Drama in het weeshuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Drama in het weeshuis

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

03 Februari 2006 | Nederland, Amsterdam

Vorige week zaterdag ben ik naar een weeshuis gegaan om een drama op te voeren en natuurlijk om met de kindjes te spelen. Het was enorm leuk! Linda heeft wat foto's gemaakt.

Dankjulliewel allemaal voor al die leuke, lieve, bemoedigende berichtjes :). Heel veel liefs, Lisanne

• 03 Februari 2006 - 19:32

Lida:

Dag lieverdje,
    Wat vind ik het geweldig om je zo bezig te zien, je straalt helemaal! Het geeft, denk ik veel voldoening...
    Liefs en knuffel x mam

• 05 Februari 2006 - 11:44

Nienke:

lieverd! wat leuk om fotoos van je te zien! je ziet er goed uit! en wat zijn ze lief he..die donkere kindjes :-) straks komen we allebei met een tas negerbabietjes thuis, haha.
    geniet ervan, veel sterkte en liefs,
    Big Sis :-) Nienke

• 11 Februari 2006 - 22:33

Gerda:

hoi lisanne, wat leuk om te tussen allemaal kinderen te zien stralen en wat lijk je dan groot. groetjes Gerda

• 15 Februari 2006 - 10:30

Willemien:

Hoi lieve Lisanne, Wat een leuke foto,s, heel bijzonder om je zo bezig te zien!!veel liefs van ons.