Kleine update - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

13 Maart 2006 | Liberië, Monrovia

Hallo!!
Hier ben ik weer, ik heb wat nieuwe foto's:
Met de galley zijn we geld aan het verzamelen voor George, een van de dagwerkers. Hij heeft dringend een huis nodig maar geen geld, vorig jaar is zijn zoontje aan malaria overleden en hijheeft nog 5 andere kleine kindjes. Dus wij vonden dat we wel wat gebak en smoothies konden verkopen voor hem, alles bij elkaar om het huis te bouwen is namelijk maar 2500 dollar!! Dat is zo'n 2000 euro... Voor de rest hebben we met het dramateam weer een drama in een weeshuis opgevoerd. Liefs van Lisanne, en ontzettend bedankt voor de post :):)!!!

  • 13 Maart 2006 - 19:26

    Nienke:

    Hallo lieverd, wat goed joh!Ik kan helaas niet echt de fotoos openenen hier maar als ik heeeel dicht op het scherm zit dan zie ik...erm...nergertjes hahahaha.ja, hallo, die heb ik hier ook! :-)
    hoop dat alles verder goed met je is, met mij verder alles prima, heb ook weer nieuwe fotoos (kan jij die wel openenen?). Miss ya sis! Dikke knuf, Nienke

  • 14 Maart 2006 - 21:09

    Lida:

    Lieve schat,

    Erg leuk je foto's!!!! Je voelt je er echt thuis zo te zien! Hoeveel hebben jullie voor George verkocht? Leuk idee om op deze manier een bijdrage te leveren..en nog lekker ook.. Fijn, dat het weer beter gaat met je oor, bel je morgen, oke?
    knuffel, mam xx

  • 14 Maart 2006 - 21:10

    Lida:

    p.s. de ontbijtkoek, crackers en de maskertjes zijn onderweg!
    liefs, mam

  • 16 Maart 2006 - 16:55

    Nienke:

    jahaaaa! mijn haar groeit ook als een tiet! heb jij ook zoveel puisten? ik wel hoor, gelukkig maskeren mijn lange lokken straks mijn pukkelgezicht :-).
    bellen??!? te gek! kan dat? zou wel heel gaaf zijn! mijn nr staat op mn site...ik kan vanaf hier niet bellen, belachelijk duur, zo'n 3 dollar per minuut, ze verkopen niet eens zulke hoge telefoonkaarten!
    kussie van je zussie!

  • 23 Maart 2006 - 06:32

    Zus Kim:

    Geweldig om je weer gesproken te hebben, was echt te lang geleden!!
    Hoe is t nu daar? Nog hard aan het joggen ;)
    Hier rustig, deze week ziek geweest...volgende week weer hard aan het werk.

    Lieverdje, probeer je binnenkort weer te bellen!
    Smakkie! -x-

  • 24 Maart 2006 - 19:42

    Willemien:

    Hoi lieve Lisanne, Heb even de foto,s bekeken, indrukwekkend hoor. Je ziet er puik uit. Hier alles o.k. we denken aan je, veel liefs..

  • 30 Maart 2006 - 07:52

    Gerda:

    hoi Lisanne, het was al weer even geleden dat ik je foto's en brief heb bekenen. Het is wel precies wat je wilde als ik zo de foto's bekijk en je stralende lach en je glimmende ogen. We hebben zin om je weer in levende lijve te zien. Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Liberië, Monrovia

Lisanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 55912

Voorgaande reizen:

09 September 2005 - 31 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: