Cheshire - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Cheshire - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Cheshire

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

02 December 2005 | Liberië, Monrovia

Daar ben ik weer!
Ik heb wat foto's hier op gezet van het gehandicapten tehuis waar ik naartoe ga. Ik zal in mijn nieuwsbroef meer over vertellen! Ik denk trouwens dat de foto's wel genoeg laten zien :). Kusje van mij

• 04 December 2005 - 17:54

Lea:

hej schat

wat een mooie foto´s en mooie mensen zeg...ik ben echt heel erg blij dat ik je via msn kan spreken anders zou ik het echt niet uithouden hoor =P
    ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en God´s zegen

-x- Lea

• 05 December 2005 - 02:51

Lisanne:

Hai lief zusje,
    Leuk je gesproken te hebben, jammer dat de lijn ermee op hield. Ik belde nog terug, maar je kon niet meer omgeroepen worden omdat het te laat was...
    Misschien kan ik je deze week nog een keer bellen.

Je klinkt heel goed, ben ik blij om!
    Geniet van alles!

Dikke knuf, Kim
    www.2girlzandakiwi.com

• 05 December 2005 - 15:06

Willemijn:

he lieverd, je maakt wel van alles mee he! romina vond de foto's'prachtig' en 'ah wat schattig':)
    maar dat zijn ze ook hoor! vandaag is het hier lekker sinterklaas, leutig hoor:) he ik hoop dat je ons niet te veel mist :P wij jou wel hoor! nou bak maar lekker in je bakkerij en tot mails of bels!
    dikke knuffel (smek, smak:)