Op naar de bush :) - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Op naar de bush :) - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Op naar de bush :)

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

31 Maart 2006 | Liberië, Monrovia

Hallo lieverds,

Het spijt me zo dat ik een beetje laks begin te worden met het schrijven hierin... Ik heb deze week nog geen tijd omdat ik voor een weekje naar Gladys toe ga!! Woehoe ik heb er ontzettend zin in om nu eens het echte Afrika mee te maken en even van (zoals we het hier noemen) klein Amerika af te gaan :). Deze hele week heb ik ontzettend veel brood voorgebakken zodat ik nu een week weg kan, ben helemaal versleten maar ik zal de komende week genoeg rust krijgen... als me maag het daar ook mee eens is en ik niet de hele week met diarree zit. Ik zal een mobiele telefoon meenemen voor spoedgevallen, maar behalve dat zal ik helemaal afgesloten zijn van de bewoonde wereld... heerlijk! Ik heb er zin in maar vind het ook wel een beetje eng, Gladys zal naar haar werk en universiteit gaan dus dan zit ik alleen met een onverstaanbare moeder en broertjes en zusje. Maar over dat alles horen jullie dus volgend weekend, dus wacht met smart :P. Heel veel liefs, Lisanne

  • 02 April 2006 - 18:24

    Willemijn:

    he lisan
    wat leuk zeg! heel veel plezier in het 'echte' afrika :P veel liefs van ons allemaal!

  • 04 April 2006 - 20:05

    Lida:

    Hoi lisanne, Nou, ik wens je een bijzondere week in de bush! Het zal inderdaad erg" to the basic "zijn , maar wel weer een ervaring!
    Take care...knuffel mams x
    p.s hier nog even een nachtvorstje en dan....eindelijk lente,,,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Liberië, Monrovia

Lisanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 55863

Voorgaande reizen:

09 September 2005 - 31 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: