Liberia1 - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Liberia1 - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Liberia1

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

28 November 2005 | Liberië, Monrovia

Hehe, eindelijk weer een berichtje van mij. Het internet is hier voor een poos down geweest. Er zijn hier dus in de tussentijd veel dingen gebeurd :). IK werk nu in de bakkerij en sinds vandaag ben ik officieel de enige bakker hier op het heeeeele schip.. eng en leuk!!! Dat betekent ongeveer 70 broden per dag bakken en 3 keer per week desert en vandaag jaja: pizza! Ik heb het er erg naar mn zin, het is een welkome verandering na de galley. Wel is het er erg warm en zwaar, maar zeker een een uitdaging voor mij! In de tussentijd begin ik Monrovia ook beter te ontdekken en ja ja ik begin me er thuis te voelen! Het is ontzettend arm, maar ik hou echt van de sfeer :). Later hier meer over lieverds, ik hou van jullie en binnenkort weer een uitgebreide nieuwsletter. Kusje Lisanne

  • 29 November 2005 - 18:14

    Christine:

    het gaat dus goed met jou dat is mooi om te horen

  • 30 November 2005 - 18:08

    Willemijn:

    wow een echte bakkerin. als je weer in nederland bent, mag je een heerlijk brood voor ons bakken :P
    he fijn dat je je er thuis voelt! dikke kus van alle rhoonaartjes :)

  • 01 December 2005 - 16:36

    Liza Vd Ent:

    hallo Lisanne,

    leuk dat je het naar je zin hebt en dat je je thuis gaat voelen. ik zou eigelijk ook wel een kijkje willen nemen bij jou. Het lijkt me egt super gaaf en volgens mij is dat het ook :) !!! het is zeker ook een mooie plaats om foto's te nemen!! maar als je terug bent dan wil ik wel alles weten en dan ben je waarscheinlijk wel heel erg bruin!!! wahahaha

    nou doei en dikke smakzoen en Gods zegen en natuurlijk bakse :) Liza

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Liberië, Monrovia

Lisanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 55897

Voorgaande reizen:

09 September 2005 - 31 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: