Screeningdag - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Screeningdag - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Screeningdag

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

11 November 2005 | Liberië, Monrovia

Hallo iedereen!
Ik zit nu in Liberia, we hebben vorige week een screeningdag gehad waar zieke mensen bekeken werden om te kijken of ze een operatie konden krijgen. Ik heb water uitgedeelt en de kinderen bezig gehouden (ze moesten de heeeeele dag in een rij staan...). Het was ongelovelijk, heel intensief maar ik heb er van genoten! Het was zo'n gezegende en hoopvolle dag. Ik heb hier ook een paar foto's van toegevoegd, ik heb expres geen foto's van zieke mensen er op gezet omdat dat niet zo leuk voor die mensen is. Hele hele dikke kus, Lisanne

  • 12 November 2005 - 13:41

    Mariëlla:

    heej lieverd! leuk om weer wat van je te horen, toen ik het las was ik echt een beetje jaloers op je. het lijkt me echt tof om daar te zijn en alles mee te maken, maar ook wel zwaar. word je al poepbruin? laat snel weer wat van je horen... dikke zoen

  • 12 November 2005 - 15:10

    Willemijn:

    he lieve nicht! wauw, wat maak je ontzettend veel mee. leuk om al deze foto's te zien, krijg je gelijk een beeld erbij. en was mariel zegt, lijkt mij ook heel zwaar, maar ook heel leerzaam en goed. super trouwens dat je God echt dichtbij je voelt. geweldig :) he we bidden voor je!
    vette zoen van de van deuzentjes

  • 17 November 2005 - 09:15

    Willemien:

    Wat is dat leuk om je zo op de foto's te zien. Hoop en bid dat je weer helemaal kiplekker bent.. veel liefs van ons.

  • 20 November 2005 - 13:35

    Sietske:

    hee lieve lies!
    wat leuk om al die fotos te zien! ik hoop dat je van alles geniet, en alle indrukken een plaats kan geven! ik denk aan je en begin je ook wel een beetje te missen hoor,.. snik snik.. maar gelukkig kom je over ongeveer een half jaar alweer terug:P
    nou heel veel suc6 ook met je nieuwe baantje!
    dikke knuffel!

  • 25 November 2005 - 16:10

    Mam:

    Fijn, dat alles goed gaat! Heerlijk ook om iedere week je stem te horen.... Vandaag hier de eerste sneeuw gevallen en flink koud erbij! Iets héél anders dan bij jou, he? Beau vond het helemaal geweldig en genoot van de sneeuw! liefs en knuffel xmamx

  • 25 November 2005 - 19:44

    Annemarietje:

    heej liesje!! hmm bellen komt er neit echt van he?! jammer jammer jammer... zal ik je zondag bellen.. dit weekend heb ik het druk druk.. (met leuke dingen ;)) heele dikke knuffel!! kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Liberië, Monrovia

Lisanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 55899

Voorgaande reizen:

09 September 2005 - 31 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: