Foto's :D - Reisverslag uit Yamoussoukro, Ivoorkust van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Foto's :D - Reisverslag uit Yamoussoukro, Ivoorkust van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Foto's :D

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

27 Oktober 2005 | Ivoorkust, Yamoussoukro

Nieuwe foto's van Kaapstad op de site!
Vandaag zijn we even gestopt zodat we niet 's nachts in Liberia aankomen. En wat heb ik daarnet gedaan.... gezwommen in de grote grote oceaaaaaan!! Whaaaaah!
Ik was er net uit toen er werd geschreeuwd: SHARKS!!!! Dus iedereen flippen en toen bleken het een stuk of 15 dolfijnen te zijn :D... gelukkig. Het was een enorm toffe ervaring en morgenochtend zijn we dus in Liberia. Hier later meer over. Hele dikke kus, Lisanne

• 28 Oktober 2005 - 17:27

Annemarietje:

waaaa gaaf :D:D
    suuperstoer! :) was het water warm? heb je de dolfijnen ook gezien? succes met de aankomst!
    -x-

• 30 Oktober 2005 - 06:47

Kim:

Ha zus,
    Superfoto's!! Ben benieuwd hoe je het in Liberia hebt. Laat het ons snel weten!
    -x-

• 30 Oktober 2005 - 14:01

Willemien:

Nou zeg, ongelofelijk, zwemmen in de oceaan, geweldig. We hebben een klein pakje opgestuurd, ben benieuwd wanneer het aankomt. Nog wensen voor een volgende keer?? Heel veel liefs.groetjes van Martien.

• 30 Oktober 2005 - 16:52

Cobi:

Hey Lisanne, ik bid voor je!

• 30 Oktober 2005 - 19:04

Marloes:

Heey lisanne!
    echt superleuk om je verhalen te lezen en foto's te zien! hoop dat je een super goede tijd gaat hebben in liberia, ik denk aan/bid voor je!

• 31 Oktober 2005 - 07:19

Robert:

Hey Lisanne! Echt leuke foto's elke keer en ben blij dat je je tot nu toe nog goed vermaakt. Hoop dat je ook in Liberië een goede tijd tegemoet gaat. En ik snap dat je je haar liever zelf knipt ja! ;)
    Ik denk nog aan je! Kus Robert

• 31 Oktober 2005 - 14:42

Willemijn:

he lisan
    de foto's zien er echt zuper cool uit! was gister echt leuk om je even te horen:)he heel veel plezier met je paar vrije daagjes !
    x

• 01 November 2005 - 18:22

Lida:

hoi snoes,
    Heb net geprobeerd je te bellen, dit lukte nog niet,probeer later nog even.
    Wat een schitterende foto's!!!Zal ik ook een poosje komen werken,op de ok? (grapje) Maar wat een enorme belevenis,joh! liefs en knuffel, mamxx

• 10 November 2005 - 13:14

Marieke:

wat leuk en ontroerend om je zo te zien tussen die donkere mensen en kindertjes. Je hebt veel te geven! Is het water echt zo blauw, wauw!
    Het gaat je goed, groetjes
    en liefs van Marieke.