Zeeeeeeeeeeeee... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Zeeeeeeeeeeeee... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Zeeeeeeeeeeeee...

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

21 Oktober 2005 | Namibië, Windhoek

Hoi!

Niet zeeziek!! Eerste twee dagen wat pilletjes genomen voor de zekerheid, werken was heel bizar en vermoeiend tijdens het varen, maar vandaag ben ik heeeeerlijk vrij :) voor drie hele dagen. Dwz walvissen spotten, boeken lezen en bruin worden op de bow. Het is zo'n enorm geweldig gevoel om met je boot en al je vrienden en kenissen midden op de atlantische oceaan te zitten. Kusje, Lisanne

• 21 Oktober 2005 - 18:58

Willemijn:

he lisan
    klinkt echt ongelofelijk cool!!!!! lekker hoor 3
    daagjes vrij, hier zitten we net in de laatste daagjes van de herfstvakantie en het regent heerlijk :( he vaar ze en het is exht heel erg leuk om via je site en beetje met je mee te kunnen kijken!
    he dikke knuffel willemijn

• 23 Oktober 2005 - 16:51

Sietsenanne:

heee liesje!!
    kus van siets en mij!!!\
    kjnakfjhkjhrfgjnskdgkjzgknzb ckjnzckbjnzdfkjbnzjkbkjdbj kzjdfhv zdfh ukhzdg voor ontcijfering zie mailbox ;):D:D:D haha kusss

• 26 Oktober 2005 - 14:09

Jorine:

Heeey lisanne!!!
    Klinkt idd relaxed! :)
    Hier gaat ie ook super. volgende week tentamenweek, dus kben ff druk aan et blokken!
    Maar vanaaf ga ik ff bij mn vriendje op bezoek, dus kheb zow een heeeeerlijk treinreis voor me :S
    Naja, veel plezier nog!!!
    Liefs Rientieh

• 27 Oktober 2005 - 01:11

Chris & Kim:

Lieverdje,
    Klinkt erg goed!!! Geniet er maar lekker van.
    Doen wij hier ook in de besneeuwde bergen...
    Knuffie!
    C & K
    www.2girlzandakiwi.com

• 30 Oktober 2005 - 16:54

Nienke:

Dag lief zusje! Hardstikke leuk, om zo mee te lezen! *kijkt jaloers*
    zou leuk zijn als we elkaar konden zien in afrika he!!
    nou ik zoek het uit hoor!

take care,
    xx