Foto's en bijna op weg naar Liberia - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Foto's en bijna op weg naar Liberia - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Foto's en bijna op weg naar Liberia

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

13 Oktober 2005 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Joehoe! De foto's zijn online. Kan er alleen maar 10 plaatsen, maar ben van plan er meer bij te kopen. BTW aanstaande maandag vertrekken we naar Liberia, grote kans dat ik dan de twee weken dat we aan het varen zijn niet al te veel online kom, computeren versterkt seasickness zegt men hier.. Ik ben dus niet overboord gevallen ofzop :P. Voor de rest gaat alles heel erg goed, ik hoop dat ik in Liberia mijn foto's kan ontwikkelen... Ik ben druk aan het voorbereiden voor Liberia en heb er zooo'n zin in! Hele dikke kus aan iedereen, mis jullie. LYSENNA (:P)

• 14 Oktober 2005 - 18:48

Ennemeriea:

eey! weetje wat ik voor jou heb??!! eeeen b(el)t(e)g(oed) kaart :D duss als we zondag bellen moeten we het maar ff proberen!! :) bij de tel. winkel zeiden ze dat het wel kan.. dus hopen!!
    nice pics! bis sontag -x-

• 16 Oktober 2005 - 11:43

Willemijn:

he allerliefste nicht!
    en ben je al wat meer gewend op je schipje? niet meer aan het verdwalen :P he heel veel plezier met de reis naar liberia en we denken heel veel aan je hoor! dikke kus van mij en god bless you!!!!!!!!

• 16 Oktober 2005 - 12:00

Gerdien:

Heey Lisanne,

echt ontzettend leuke foto's :) Heel veel plezier en vooral ook succes toegewenst in Liberia, want het zal ook wel keihard werken zijn. Dikke kus,

Gerdien

• 16 Oktober 2005 - 12:39

Eline:

heej lisanne
    wat is het daar mooi zeg hoop dat je daar een leuke tijd hebt!!!
    dikke kus eline ubbens

• 16 Oktober 2005 - 12:39

Eline:

p.s. god zegen

• 16 Oktober 2005 - 19:41

Lida En Pieter:

we hebben zojuist je foto's bekeken! erg mooi...bijzonder hoor!Leuk om je even op de foto te zien! snoes, Gods zegen voor de reis (ik hoop dat je niet zee-ziek wordt) hou van je x mam..en pieter x

• 17 Oktober 2005 - 00:19

Kim & Chris:

Ha zusseke,
    Mooie foto's!! Ziet er goed uit! En nu op naar Liberia, goede reis! Hopelijk zonder al teveel witte (kots)zakjes...
    Kussssss

• 17 Oktober 2005 - 00:19

Kim & Chris:

Ha zusseke,
    Kussssss

• 17 Oktober 2005 - 10:24

Mariel:

heej!! wat leuk joh dat ej een website heb! we gaan je vanaaf opbellen dus wacht vol spanning!(denk nie dat je dit eerder leest, maarja) kusje van ons
    ps. els is ziek , het heerst hier echt, leen is aan het stage lopen en ik heb vakantie!!! jeeee

• 17 Oktober 2005 - 15:30

Leo En Marian:

Hallo Lisanne
    Leuk om te zien hoe je reis verloopt(via Kim gekregen)We gaan je volgen.De foto's zijn mooi geworden.
    We zijn erg benieuwd hoe je het gaat vinden liberia. Heel veel groeten en een dikke knuf Leo en Marian

• 20 Oktober 2005 - 15:29

Willemien:

Hoi lieverdje, Leuk om je hier te ontmoeten!! Weet je nog iets wat wij op kunnen sturen? Volgende week worden de pakjes w.s. verstuurd..liefs Willemien. Niet zeeziek worden hè..

• 24 April 2007 - 13:44

Stefan Reitsema: