Nog geen foto's - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu Nog geen foto's - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisanne Dijk - WaarBenJij.nu

Nog geen foto's

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

06 Oktober 2005 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi iedereen,

Deze week wou ik wat van mijn eiegn foto's op het internet zetten, maar lollig genoeg is er bij de fotozaak wat misgegaan met mn foto's :(. Dus, het spijt me ten zeerste, maar jullie moeten nog eventjes wachten.

Liefs Lisanne

  • 09 Oktober 2005 - 07:18

    Kim:

    Hey lieverdje,
    Wat leuk dat je ook een site hebt! Kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden vanaf verschillende kanten van de aarde!!

    x, Kim
    www.2girlzandakiwi.com

  • 10 Oktober 2005 - 14:57

    Lea:

    heej sgat

    leuk dat je dit siteje hebt ... moet je wel leuke dingen ensow neerzette hea? =P
    ik ga um iig vaak bezoeken

    God's zegen
    kus Lea
    hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lisanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 55888

Voorgaande reizen:

09 September 2005 - 31 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: